Novinky

změnit čas

Značka Opel se znovu objeví na ruském trhu

Na druhý den, tiskové služby Skupiny PSA oznámila svoje cíle důležité novinky. Tak to je radil, že značka Opel se vrací na ruský trh. To je jedním z důležitých bodů strategického plánu společnosti. Nese název «Push to Pass». Je určen program na období 2019 2021 na letech se Strategie společnosti na ruském trhu se bude lišit jiných. Prioritou je růst ziskovosti podniku. Hodně důležitá je spokojenost zákazníků. Její úroveň by měla být co nejvyšší. Zodpovědný za obchodní expanzi v tomto regionu jmenován Dragan Ненадович. Mu přiznán příspěvek regionální brand manager značky Opel. Ненадович bude pracovat v kanceláři společnosti, že se nachází v Moskvě.

Rozhodnutí o návratu značky na ruský trh přijato postranní motiv. Tímto způsobem lze dosáhnout posílení přítomnosti v regionu Eurasie. Kromě toho, to vám umožní provést rozšíření objemu nabídky. Společnost rozsáhlou klientskou základnu. Nicméně, ona má v úmyslu přilákat spoustu nových zákazníků. To vysvětluje výkonný vice president Skupiny PSA Yanik Безар. To stejné je operačním ředitelem euroasijské oblasti. Ruský trh je dostatečně velký s velkým potenciálem. Je to velmi atraktivní pro mnoho velkých společností. Značka Opel ve zdejším kraji získal dobrou pověst. Její výrobky po dlouhou dobu těšila vysoké poptávce. O tom informuje generální ředitel společnosti Opel/Vauxhall Michael Лошеллер.

Skupina PSA zájem nejen v návratu na ruský trh. Ona má v úmyslu dosáhnout globálního rozšíření exportních trhů. To je hlavní část strategického plánu společnosti. Tímto způsobem, bude schopen dosáhnout určité stability a stability. Především se to týká ziskovosti podniku.

Sledujte všechny novinky