Novinky

změnit čas

V Indii vypukl skandál mezi místními металлургами a машиностроителями

V Indii vypukl skandál mezi místními металлургами a машиностроителями

Za posledních několik měsíců výrobci autodílů do Indie utrpěla značné ztráty. Důvodem finančních ztrát spočívá v ostrém zoubkování hodnota oceli. V souvislosti s tím, indické машиностроители vydal oficiální prohlášení. Tak, podle jejich slov místní hutnictví vedou faul práci. Automobilky si jisti, že hutě firmy poskytují nesprávné údaje ve vašich přehledech. Aby zvýšit ceny oceli, její výrobci, na papíře, nadhodnocují své náklady.

Rozhněvaní машиностроители se obrátili s oficiální прошением místním úřadům. První vyžadují důkladné finanční audit výdajů metalurgů.

Podle nejnovějších údajů, v nejvíce poničeném poloze jsou машиностроители od státu Лудхиана.

Prezident asociace autodílů Indii, Pm, S. Calonge poznamenal: «Náhlý prudký nárůst cen oceli, přinesl mnoho машиностроителей na pokraj kolapsu. Průmysl Лудхинаны se nachází v наихудшем poloze. Důvodem takové situaci — poskytnout údaje o nákladech výrobců oceli. Oni má v úmyslu přehánět náklady na účetní data. A spoléhat se na tyto ukazatele, a s odvoláním na ně, zvyšují hodnotu vašich produktů. Důležité nyní je, že kdyby vláda reagovala na tyto akce. Tato metoda hutnictví použili na mnoho let.

Je třeba vytvořit příslušnou komisi, která se bude auditem společnosti a provede kontrolu všech účetních údajů".

Janta Nagar — Sdružení malých výrobců, v její tváři prezidenta Жасвиндера Тукрала, reagovala na to, co se děje. Takže, Тукрал zaujala postoj výrobců automobilových dílů. Zdůraznil, že vládě se podařilo převzít kontrolu nad cenový růst na trhu s ocelí.

Жасвиндер Тукрал řekl: «Vláda nedokáže dostat pod kontrolu růst cen oceli. Stejně se zvýšil o několikrát za poslední dva — tři měsíce. A to v pořadí, vede k růstu nákladů automobilových dílů. Nicméně zvyšovat cenu, dnes, pro машинопроизводителей nebezpečné, protože демонетизации».

Podle prezidenta Sdružení, důvodem problémů — nedostatek státní kontroly a audity v soukromém sektoru. V současné době indická výrobní sektor potřebuje legislativní kontrole. Pro malé výrobce autodílů, že by byli schopni pokroku, je potřeba státní podpora.

Sledujte všechny novinky