Novinky

změnit čas

Náklady z hliníku stále roste

Náklady na suroviny v roce 2015, stále klesá. Ale na pozadí klesající hliníku vykazuje záviděníhodnou stálost — její hodnota se zvyšuje postupně. Odborníci se domnívají, že minimálně několik dalších let, situace se nezmění. Ale hlavním faktorem, který ovlivňuje nárůst cen z lehkého kovu, může být bezpečně považovat za rostoucí poptávky ze strany výrobců automobilů. Automobilový průmysl ve snaze zajistit nejlepší možnou kvalitu modelů pro úsporu paliva automobilů se zvyšuje objem aplikované lehkých kovů. V případě, že cena mědi klesla v tomto roce, a železné rudy 13% o 11%, cena hliníku stoupla o 1,1%. Odborníci se domnívají, že toto číslo, i když ne příliš vysoká, vypadá slibně na pozadí minulého roku, nejnešťastnější, od roku 2009

Oleg Děripaska, generální ředitel společnosti Rusal, řekl, že hliník je docela vyniká mezi ostatními surovinami. Zástupci společnosti se domnívají, že do roku 2020 poptávka po hliníku z automobilového průmyslu poroste o 65%. Z lehkého kovu dlouhou dobu používají pro výrobu střech a dveří. Nicméně, hliník je — na rozdíl od oceli, — nemohou být svařeny. Nicméně, inženýři nesedí se založenýma rukama. Ford Motor Company vyvinula model F-150, jehož tělo je vyrobeno výhradně z hliníku. To zase slibuje dobré podmínky pro zvýšené využívání lehkého kovu.

To je zvláště významné použití hliníku v automobilovém průmyslu USA. Vládní plán na zvýšení spotřeby paliva, naznačuje, že do roku 2025 se vůz překonat 54,5 míle měli konzumovat více než jeden galon benzínu. Tento ukazatel je vyšší než výsledek v roce 2011 téměř zdvojnásobil.

Podle údajů poskytnutých International Aluminium Institute, v roce 2014 se tavení primárního hliníku zvýšil o 4,8% na světě, ve výši 53,047,000. Tun. Podle statistik odvozených strukturu výroby primárního hliníku v regionálním plánu ukazuje vývoj různých směrů. Zejména Čína zaznamenala zvýšení produkce o 9,1% na 23.940 mil. Tun. Země Perského zálivu vykazují nárůst ve výši 2,4%, což představuje 4.833 mil. Tun. V západní Evropě, omezování výroby činil 0,03% (3,514,000 tun.), Ve střední a východní Evropě — 5,8%, na úroveň 3.765 milionů tun .

Sledujte všechny novinky